DOTACJE

Uprzejmie informujemy, że w związku z trwającą rozbudową Muzeum wystawa dotycząca obozów pracy przymusowej od dnia 9 czerwca 2025 r. będzie niedostępna do odwołania. Dostępna będzie wystawa poświęcona obozowi karno-śledczemu w Żabikowie oraz teren poobozowy. Godziny otwarcia Muzeum pozostają bez zmian.

Tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)

Gdzie jest muzeum?

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, w skrócie Muzeum, znajduje się w Luboniu koło Poznania.

Muzeum to teren przy ulicy Niezłomnych.

Muzeum to teren poobozowy oraz budynek z wystawami.

Na terenie poobozowym są różne drogi i ścieżki. Poruszaj się nimi.

Budynek Muzeum znajduje się przy ul. Niezłomnych 2.

Budynek Muzeum z wystawami jest otwarty od wtorku do piątku od godziny 9:00 do 15:00 oraz w soboty i niedziele od godziny 10:00 do 14:00.

 

Czym zajmujemy się w Muzeum?

W Muzeum badamy historię czyli przeszłość, która wpłynęła na nasze życie.

Badamy historię drugiej wojny światowej.

Druga wojna światowa to ważne wydarzenie w przeszłości.

W Muzeum przygotowujemy wystawy.

Na wystawie opowiadamy o drugiej wojnie światowej.

W Muzeum zbieramy różne pamiątki i stare dokumenty.

Część z nich zobaczysz na wystawie.

W Muzeum organizujemy lekcje i oprowadzamy.

Opowiadamy również o historii i o tym, jak Muzeum wygląda teraz.

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

 

Możesz napisać pismo i wysłać na adres:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

 

Możesz odwiedzić nas osobiście:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

 

Możesz zadzwonić pod numer:

+ 48 61 813 06 81

Możesz wysłać maila:

muzeum@zabikowo.eu