Przejdź do treści

Tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)

Gdzie jest muzeum?

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, w skrócie Muzeum, znajduje się w Luboniu koło Poznania.

Muzeum to teren przy ulicy Niezłomnych.

Muzeum to teren poobozowy oraz budynek z wystawami.

Na terenie poobozowym są różne drogi i ścieżki. Poruszaj się nimi.

Budynek Muzeum znajduje się przy ul. Niezłomnych 2.

Budynek Muzeum z wystawami jest otwarty od wtorku do piątku od godziny 9:00 do 15:00 oraz w soboty i niedziele od godziny 10:00 do 14:00.

Czym zajmujemy się w Muzeum?
W Muzeum badamy historię czyli przeszłość, która wpłynęła na nasze życie.

Badamy historię drugiej wojny światowej.

Druga wojna światowa to ważne wydarzenie w przeszłości.

W Muzeum przygotowujemy wystawy.

Na wystawie opowiadamy o drugiej wojnie światowej.

W Muzeum zbieramy różne pamiątki i stare dokumenty.

Część z nich zobaczysz na wystawie.

W Muzeum organizujemy lekcje i oprowadzamy.

Opowiadamy również o historii i o tym, jak Muzeum wygląda teraz.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz napisać pismo i wysłać na adres:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

Możesz odwiedzić nas osobiście:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

Możesz zadzwonić pod numer:

+ 48 61 813 06 81

Możesz wysłać maila:

muzeum@zabikowo.eu

Gdzie jest muzeum?

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, w skrócie Muzeum, znajduje się w Luboniu koło Poznania.

Muzeum to teren przy ulicy Niezłomnych.

Muzeum to teren poobozowy oraz budynek z wystawami.

Na terenie poobozowym są różne drogi i ścieżki. Poruszaj się nimi.

Budynek Muzeum znajduje się przy ul. Niezłomnych 2.

Budynek Muzeum z wystawami jest otwarty od wtorku do piątku od godziny 9:00 do 15:00 oraz w soboty i niedziele od godziny 10:00 do 14:00.

Czym zajmujemy się w Muzeum?
W Muzeum badamy historię czyli przeszłość, która wpłynęła na nasze życie.

Badamy historię drugiej wojny światowej.

Druga wojna światowa to ważne wydarzenie w przeszłości.

W Muzeum przygotowujemy wystawy.

Na wystawie opowiadamy o drugiej wojnie światowej.

W Muzeum zbieramy różne pamiątki i stare dokumenty.

Część z nich zobaczysz na wystawie.

W Muzeum organizujemy lekcje i oprowadzamy.

Opowiadamy również o historii i o tym, jak Muzeum wygląda teraz.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz napisać pismo i wysłać na adres:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

Możesz odwiedzić nas osobiście:

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie

Ul. Niezłomnych 2

62-030 Luboń

Możesz zadzwonić pod numer:

+ 48 61 813 06 81

Możesz wysłać maila:

muzeum@zabikowo.eu

Gdzie jest muzeum? Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, w skrócie Muzeum, znajduje się w Luboniu koło Poznania.
Muzeum to teren przy ulicy Niezłomnych.
Muzeum to teren poobozowy oraz budynek z wystawami.
Na terenie poobozowym są różne drogi i ścieżki. Poruszaj się nimi.
Budynek Muzeum znajduje się przy ul. Niezłomnych 2.
Budynek Muzeum z wystawami jest otwarty od wtorku do piątku od godziny 9:00 do 15:00 oraz w soboty i niedziele od godziny 10:00 do 14:00. Czym zajmujemy się w Muzeum? W Muzeum badamy historię czyli przeszłość, która wpłynęła na nasze życie.
Badamy historię drugiej wojny światowej.
Druga wojna światowa to ważne wydarzenie w przeszłości.
W Muzeum przygotowujemy wystawy.
Na wystawie opowiadamy o drugiej wojnie światowej.
W Muzeum zbieramy różne pamiątki i stare dokumenty.
Część z nich zobaczysz na wystawie.
W Muzeum organizujemy lekcje i oprowadzamy.
Opowiadamy również o historii i o tym, jak Muzeum wygląda teraz. Jak możesz się z nami skontaktować? Możesz napisać pismo i wysłać na adres:
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
Ul. Niezłomnych 2
62-030 Luboń
 
Możesz odwiedzić nas osobiście:
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
Ul. Niezłomnych 2
62-030 Luboń
 
Możesz zadzwonić pod numer:
+ 48 61 813 06 81
 
Możesz wysłać maila:
muzeum@zabikowo.eu