Tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)
Gdzie jest muzeum?
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, w skrócie Muzeum, znajduje się w Luboniu koło Poznania.
Muzeum to teren przy ulicy Niezłomnych.
Muzeum to teren poobozowy oraz budynek z wystawami.
Na terenie poobozowym są różne drogi i ścieżki. Poruszaj się nimi.
Budynek Muzeum znajduje się przy ul. Niezłomnych 2.
Budynek Muzeum z wystawami jest otwarty od wtorku do piątku od godziny 9:00 do 15:00 oraz w soboty i niedziele od godziny 10:00 do 14:00.
Czym zajmujemy się w Muzeum?
W Muzeum badamy historię czyli przeszłość, która wpłynęła na nasze życie.
Badamy historię drugiej wojny światowej.
Druga wojna światowa to ważne wydarzenie w przeszłości.
W Muzeum przygotowujemy wystawy.
Na wystawie opowiadamy o drugiej wojnie światowej.
W Muzeum zbieramy różne pamiątki i stare dokumenty.
Część z nich zobaczysz na wystawie.
W Muzeum organizujemy lekcje i oprowadzamy.
Opowiadamy również o historii i o tym, jak Muzeum wygląda teraz.
Jak możesz się z nami skontaktować?
Możesz napisać pismo i wysłać na adres:
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
Ul. Niezłomnych 2
62-030 Luboń
Możesz odwiedzić nas osobiście:
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
Ul. Niezłomnych 2
62-030 Luboń
Możesz zadzwonić pod numer:
Możesz wysłać maila: